Katalog niepiwnych

Kapsle piwne + ogólne dyskusje.
Wiadomość
Autor
witkor
Posty: 49
Rejestracja: 04 września 2006, 17:32
Lokalizacja: Turek wlkp.

Katalog niepiwnych

#1 Post autor: witkor »

witam, jestem początkującym kolekcjonerem i poszukuje katalogu kapsli wiele razy słyszałem o katalogu Bartka Sikorskiego moze ktoś mozę mi pomóc i dać znać jak się zaopatrzyć w ten katalog

pozdrawiam witkor
witkor

Awatar użytkownika
Mr Cinx
Posty: 1736
Rejestracja: 30 września 2005, 16:02
Lokalizacja: Łódź

#2 Post autor: Mr Cinx »

Paweł już kończy nowy katalog, który będzi ZA dARMO więc nie ma sensu kupować starszej wersji teraz :)
"Live as you will die today,
Dream as you will live forever"


cinx1990cinx@gmail.com - MÓJ EMAIL

Awatar użytkownika
KOLEKCJONER
Posty: 1846
Rejestracja: 20 września 2006, 08:07
Lokalizacja: PODLASKIE
Kontaktowanie:

odp

#3 Post autor: KOLEKCJONER »

Witam a kiedy PAWEŁ:) skaczy ten katalog..?? i gdzie będzie on dostępny???na stronie?? ijakich kapsli bedzie dotyczył?? polska..??

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mr Cinx
Posty: 1736
Rejestracja: 30 września 2005, 16:02
Lokalizacja: Łódź

#4 Post autor: Mr Cinx »

1. Wkrótce powinien skończyć, albo już skończył i zajmuje się zrobieniem stronki do tego.
2. Dostępny na stronce Pawła; to ta na której teraz jesteś :)
3. piwnej Polski
"Live as you will die today,
Dream as you will live forever"


cinx1990cinx@gmail.com - MÓJ EMAIL

Awatar użytkownika
kamixon
Posty: 439
Rejestracja: 10 lipca 2006, 16:36
Lokalizacja: Łódź

#5 Post autor: kamixon »

sorki za offtop:

czy ktoś aktualnie pracuje nad katalogiem niepiwnych? wiem, że robił go kiedyś kaktus ale teraz nie wiem. Można by chociaż zrobić listę obecnych wód mineralnych...

barann
Posty: 924
Rejestracja: 27 marca 2006, 18:13
Lokalizacja: Włocławek

#6 Post autor: barann »

ja właśnie przeglądając allegro to się boję czy kaktus nie przestał zbierać kapsli ... :ble: :(

Awatar użytkownika
mr-perez
Posty: 817
Rejestracja: 16 października 2005, 18:54